Thursday


Har haft nysmaraton nyss. Vet inte hur många ggr jag nyst sammanlagt under dagen. Mer än 20 ggr kan jag lova iaf. Får väl se om förkylningen ger med sig snart, jag hoppas verkligen jag är hyffsat pigg inför sportlovet tack. På min lediga dag idag har jag vaknat redan klockan åtta imorse och la mig efter ett igår. Alltså kan ni nog tänka er hur trött jag är och hur lång min dag har varit. Har bl a varit en sväng till moster och fikat, sen har jag varit hos frissan. Skönt att få håret igenom toppat! Nu ikväll har jag & syster gottat framför tvn med godis och kollat på Sveriges värsta bilförare.

Imorgon får jag se hur jag gör med skolan, har inte bestämt mig ännu. Måste iaf in till stan och fixa present till Johanna SOM FYLLER 18ÅR IDAG! Stort grattis raring ♥, eftersom att vi ska fira henne på lördag med att gå ut och äta och sedan biobesök! Det lär bli nice hörrni.

Nu funderar jag på vad jag ska göra, funderar på att krypa till sängs och dra igång min ljudbok, eller om jag ska dra igång The clique som jag hört ska vara bra. Jag får se helt enkelt. God natt sweeties!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag darlig :)

Tråkigt att du inte är frisk ännu :(

2009-02-27 @ 15:39:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket gummsan.:) Haha här har man inte haft tid att läsa bloggar på några dagar och se så mycket man hunnit missa!;)

2009-03-02 @ 18:08:57
URL: http://johannaaaas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0