There's something about Mary


Jag har huvudvärk - en riktigt obehaglig huvudvärk. Ni vet när det känns som att hela huvudet ska sprängas när man tittar in i ljuset osv? Har tagit 2st ipren nu och det gjorde susen, för en timme iallafall. Det ända skrämmande med denhär huvudvärken är att det var så de började när jag fick körtelfeber och var sjuk i en månad. Och eftersom virus typ drar sig till mig som bin till honung så skulle det inte förvåna mig om jag snart sitter med influensa ellernåt.. Peppar peppar ta i trä.

Blev inte skola för mig idag heller, kanske är lika bra när jag mår konstigt. Skönt har det varit att vara hemma iaf eftersom denhär dagen är den jobbigaste på hela veckan. 8.15 - 17.00. Kände att mitt humör inte hade varit så rolig att ha å göra med idag. Jag har legat och myst med vovvarna i sängen hela dagen och kikat på Förintelsen. Efter något avsnitt kände jag att jag behövde något roligare att se på än all skit nazisterna håller på med så drog igång Den där Mary. Kommer inte ihåg sist jag såg den filmen men fyfasen vad jag skrattat!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok. Idag ska jag börja med New moon. Är inne på fjärderundan av serien. Får se efter middagen om Natta & jag ska gå till Bygårds och ta en semla - min första för detta år isåfall. Om mitt huvud å bihålerna tillåter det. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch stackars dig sötnos,Krya på dig! <3

2009-02-10 @ 18:58:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0