Samantha Who?


Under kvällen har jag tagit mig tid och kikat på serien Samantha Who. Har länge planerat att kolla på den när den varit på tv men har inte blivit av. Och av det jag sett hitills verkar den bra faktiskt. Serien är jäkligt rolig när man får möta virriga Samantha efter att hon vaknat ur en koma och har fått minnesförlust och inte vet vem hon är. En bitch. Samantha spelas av Christina Applegate. Även Barry Watson från bl a 7th heaven som ni nog alla kommer ihåg där han spelade Matt Camden och serien What about Brian, spelar Todd, Samanthas ex. Ska bli kul att se mer av den!

Samantha råkar ut för en bilolycka. När hon några veckor senare vaknar upp ur koman så har hon total minnesförlust. Hon känner inte ens igen sina föräldrar. Samantha måste växa upp på nytt och allt eftersom inser hon att hon hade mycket att lära. Före olyckan var hon nämligen en riktig satmara. Samantha bestämmer sig för att använda minnesförlusten till att bli en bättre människa.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: of coruse Darling :D

2009-02-20 @ 23:07:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: amanda

den e bra:D

2009-02-21 @ 14:13:47
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0