Round and round here we go again


Nu är jag hemma. Det var skönt att få komma ut men huvudvärken är den samma dock.. Är ett bra tag sen jag varit på Bygårds så det var riktigt mysigt faktiskt! Känslorna från när man var liten bara kryper fram. När man stannade där när man var påväg hem från skolan och köpte ett bugg eller en banana skids, eller på lördagar när man köpte sitt godis där. En massa småplock av en kronors godis. Allt var egentligen så mycket enklare när man var liten.  

Nyss har jag tagit en lång varm dusch och nu sitter jag och myser i min morgonrock och tofflor. Saknar redan mitt Gossip girl & One tree hill.. Jävla uppehåll! Tur att 90210 visas imorgon som vanligt iaf. Resterande av kvällen ska jag prata med mitt lyckopiller och jag tänkte även slå på Freaky friday som jag blev grymt sugen att se idag innan, med en ung Chad Michael Murray och Lindsay Lohan. Have a nice evening everyone :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Länge sedan jag såg den filmen :)

Den är bra :D



Aaw mitt lilla lyckopiller,så sött,tur att vi har varandra sötnos,våra planer är de bästa ;) <3

2009-02-10 @ 20:38:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0