Release my body

Har planer på att kika på The cutting edge 2 - going for the gold om en stund. Såg ju trean för ett tag sen så hoppas att jag kommer gilla denhär också. Får se om jag hinner titta på veckans Andra avenyn sen, beror på hur sent jag börjar med filmen. Annars får det bli imorgon!

Jag har suttit här nästan hela kvällen, färgade mamis hår efter middagen också. Jag är helt slut. Känner att jag skulle behöva få sova i ett helt dygn. Tycker ändå att jag kommit i säng i tid denhär veckan, något som är väldigt ovanligt för att gälla mig! Skyller på skolan, usch fy och blä jag är så fruktansvärt less. Eller så har jag bara kanske en allmänt dålig dag, jag vet inte.. Och idag har det snöat, brr.. Jag vill ha grönt gräs på marken, strålande sol och molnfritt med sisådär 30+grader! Det hade väl varit ruggigt trevligt? Haha vilken gnällmaja jag är.. Ska dra igång filmen nu istället, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mallan

heej!! kolla Center Stage - turin it up !! :D haha! den är svin bra :)

2009-02-10 @ 12:36:12
URL: http://malin-h.bloggagratis.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0