Look after my heart


I natt har jag drömt världens verkligaste dröm. Alltså det var ruggigt läskigt och vaknar upp av att min mormor står och försöker skaka liv i mig när jag precis kommit till det bästa i drömmen och då vaknar upp. Det måste nästan vara det värsta alltså - när man har en så jäkla härlig dröm och sen vaknar och inser att det bara vara en dröm. Allt bara försvinner på direkten och att det  undermedvetna kan drömma ihop nya ansikten och röster är faktiskt ganska sjukt. Creepy..

Under dagen har jag fikat en massa tårta och bullar! Mormor kom hit med de goaste bullarna som finns och ett tag efter kom pappas farbror och hans fru. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska torka håret lite innan jag beger mig mot Larsälvan och färga hennes hår. Blir inte någon träning för mig idag överhuvudtaget eftersom jag har svårt att röra mig ordentligt. Jag halkade nämligen igår. Ovanligt? Nej. Haltar när jag går och hela benet verkligen värker för jag landade fel.

Nä men hörrni, nu måste jag faktiskt börja röra mig innan hon börjar efterlysa mig. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Din dröm var ruggigt verklig men det är ett tecken! :D

Vad tråkigt med ditt ben,hoppas det blir bättre snart :)

Aaw söt bild du är på bilden hjärtat :)

<3

2009-02-15 @ 16:30:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:ja det är tråkigt att vi inte har lov samtidigt. :(

Det var så lite så älsklng,bara roligt att få hjälpa till :)

2009-02-15 @ 16:54:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Din mormors bullar måste du ta med på nästa kafferep! Dom lät mumsiga. Ty riket är ditt och makten i evighet, amen!

2009-02-16 @ 13:57:35

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0