It's friday!


Har duschat för en stund sen och sitter nu här och snokar runt lite. Somnade på soffan ett tag idag igen när det egentligen var meningen att jag skulle titta film så nu känner jag mig helt seg. Väntar på middag just nu sen tänkte jag kika på Private practice faktiskt, får ta filmen senare när jag piggnat till.

Imorse steg jag upp vid tio och gjorde mig klar, for in lite tidigare idag med mami och mötte Sandra och gick och käkade lunch i matsalen idag. På svenskan såg vi en gammal favorit film till mig - Romeo och Julia. Kan inte räkna alla ggr jag och min granne såg den när vi var mindre och var upp över öronen "kära" i Leonardo DiCaprio. Men vem har inte varit det? Men dock hann man inte sätta sig in i filmen eftersom våran lärare hoppade runt i filmen och pratade efter varenda scen. Kanske var lika bra annars hade nog alla suttit och bölat, iallafall jag.. Haha!

Nu ska jag gå och göra lite sallad till maten, idag blir det fläskfile & klyftpotatis. Yummie! Blir en hemma kväll idag med film och mys vilket ska bli skönt. Ha en trevlig kväll så hörs vi senare igen!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det lät som en bra dag gumman :)

Hoppas kvällen blir lika mysig :)

2009-02-20 @ 18:04:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha,vilken tillfällighet, jag käkade nyss klyftpotatis och fläskfilé också :) Gott !

2009-02-20 @ 18:47:30

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0