I'm not quite sure how to breathe without you here


Sitter här och gottar med min nya favorit i godisväg Plopp med saltlakrits. Kanske låter ur äckligt men det är bland de godaste jag smakat! Mina två favoriter i en - himmelskt! Till det lyssnar jag på min nya favorit låt Need. Det går inte att INTE få gåshud när man lyssnar på den. Så otroligt underbar låt!

Var nyss ute med hundarna och tack och lov att det blivit varmare när det började snöa. Var faktiskt skönt att gå ut. Med tanke på hur man annars såg ut idag när man varit ute, hela fejjan röd som en kräfta, och då överdriver jag faktiskt inte. När jag kom hem från skolan la jag mig på soffan och myste med New moon i öronen ett tag sen somnade jag.

Nu ska jag leta fram någon bra film att se och fortsätta slöa järnet. Funderar på Temptation Island. Haha urgrym film. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Filmen är jättebra :) Den har jag hemma :)

2009-02-19 @ 20:44:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0