Grey's anatomy evening


Väntar på att nässprayet ska kicka in & glor runt lite på bloggar. Syster och jag gjorde oss några varma mackor & te tidigare ikväll och kikade på Grey's anatomy. Måste säga att ibland är te ibland är det godaste som finns, faktiskt!
 
Idag känner jag mig faktiskt piggare än vanligt så blir nog uppe ett tag till. Imorgon blir det nog så att jag tar ledigt från skolan, känner att nu när syster och Lova väl är här vill jag spendera så mycket tid som möjligt med dom, speciellt eftersom det inte blir att vi ses så ofta. Annars imorgon så ska jag på besök hos frissan. Ska bli skönt att få fräscha upp håret. Tror jag även ska ta hem hockey matchen och kolla på tv istället, jag orkar inte fara dit. Hade varit kul att kika på derbyt men jag orkar inte. Speciellt inte med min snoriga näsa.

Nu ska jag strax dra igång lite mer av Grey's anatomy, har lite grejer att göra först. Sen är det läggdags för mig! Sleep tight, puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0