Fettisdag


Är det någon som vill byta huvud med mig ett tag? Halsen värker, huvudet spränger och näsan rinner.. Vad är det för fel på mitt så kallade immunförsvar!? Kan jag någonsin vara helt pigg och kry? Tydligen inte. Ska trösta mig med en semla strax endast för att det är Fettisdag idag och tycka synd om mig själv. Om det nu kommer smaka någonting, buhu..

Skoldagen har faktiskt rullat på ovanligt fort. På varmköket var vi endast 5 st idag och vi skulle göra spagetti och köttfärssås vilket gick fort och är väldigt enkelt så vi slutade redan där vid fyra tiden. Mamma kom och hämtade mig då och vi for och handlade lite. Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och myste med Lova om somnade en stund medans hon tittade på Saltkråkan.

Om ett tag ska jag och syster kika på Den rätte för Rosing. Varför vet jag egentligen inte för jag tycker tjejen är så pinsam. Men som sagt hon tyckte vi kunde sitta och skratta åt henne istället. Lite senare ska jag kika på veckans avsnitt av The secret life of the american teenager. Tack och lov att det inte har uppehåll iaf, speciellt nu när det är som bäst. Nä nu ska jag gå och pussa Lova godnatt sen ska jag inta min plats med täcke och semlan framför soffan. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch gumman, tråkigt att du är sjuk.

Krya på dig darling <3

2009-02-24 @ 21:52:38
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0