Can´t stop this feeling


Dagen har varit bra. Blev sovmorgon för mig idag eftersom jag lyckades missa bussen och hann inte till skolan. Well, shit happens. Jag å lillebror har kollat på She's the man på morgonen och bara slappat. Efter två tog jag bussen in till stan och gick till Dagobert och var social med Sandra & Antonia och efter det mötte jag upp Natta och Sofia å vi strosade runt ett tag.

När jag kom hem tänkte jag blogga lite men datorn har varit helt bombad. Internet slutade fungera lite då och då så gick och gjorde sallad med mamma istället annars hade det nog slutat med att datorn åkt ut genom fönstret. Och efter maten gick jag till Natta och bastade, vilket var grymt skönt! Därför har det varit bloggbrist hos mig idag.

Imorgon är det skola från 8.15 till 17.00 som gäller.. Usch fy och blä. Ska gå å lägga mig om en stund så jag tar mig upp men först - Gossip girl! God natt med er!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0