Bad bad bad weather


Det har varit ett jäkla snö oväder idag, har verkligen varit en pina att gå ut. Först springa till och från matsalen tillbaka till skolan sen behöva gå ända till hälsans för idrotten och efter det promenera till bussen. Man får börja gå flera minuter innan man annars brukar gå, bara för att det tar sin tid att ta sig fram. Usch!! Efter skolan la jag mig i soffan och kollade på Thats 70´ show, och har verkligen skrattat alltså. Har glömt hur bra dendär serien är egentligen, exakt min sorts humor. Höhö!

Johanna och jag skulle egentligen fara och simma idag efter skolan, men duktiga jag försov mig och missade bussen och höll även på missa bussen jag skulle ta när jag väl orkat mig upp ur sängen. Vilket resulterade i att simmningen totalt flög ur mitt huvud så blev ingen bikini nerpackad. Men imorgon ska jag spendera min tid med dig hjärtat, jag lovar ;)

Nu ska jag väl snart äta, om maten nu blir klar idag vill säga. Sen ska jag dra igång Andra avenyn som jag inte hann se igår, och sen ska jag kika på The heartbreak kid, och såklart prata en massa med Viktoria :D Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt dag förutom att du missade bussen och så :)

Klart vi ska prata massor idag hjärtat :)

<3

2009-02-05 @ 18:52:12
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0