All good things


Trött, trött, trött och illamående är jag ikväll. Just nu kämpar jag för att hålla ögonen öppna. Förstår inte, jag vaknade ändå elva imorse liksom. Klockan ett begav jag och mami oss mot Kallax och hämtade min syster och trollungen Lova. Vi for då till coop för att kika på lillebrors match en stund och fyfasen vad vi skrattat åt Lova. Ni kommer kanske ihåg skomakarn i Alla vi barn i bullerbyn? När han skriker åt dem och säger: STÄNG DÖRRA! Lova har gått och sagt det hela dagen idag och när vi satt i fiket sa jag åt henne att hon skulle säga det åt nästa person som öppnade dörren och klev in. Och precis då kom det en man in och Lova sätter igång: STÄNG DÖRRA! Hahaha vi har skrattat så vi nästan grinat, ungen är för underbar alltså!

Blir inte så många uppdateringar idag, känns som att jag kommer slockna när som helst alltså. Ska skärpa mig till imorgon! På spaning med Bridget Jones går på trean ikväll klockan nio så jag tänkte se den ett tag. Tänkte egentligen ta ledigt imorgon från skolan men känner att eftersom jag ändå bara har 2 lektioner och slutar 11.45 kan jag lika gärna fara. Ha en fortsatt trevlig kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0