90210 1x16 "Of heartbreaks and hotels"



Avsnittet var jätte sött verkligen! Nästan så att jag själv börjar se framemot alla hjärtans dag, men bara nästan. Dock så vill jag bara blöa på denhär triangel skiten som håller på att bildas mellan Annie, Ethan och Rhonda. Men med tanke på hur Annie betedde sig idag kan jag nästan förstå Ethan en aning. Först trodde jag det skulle bli nåt att dom får reda på att Rhonda bara ljög ihop dendär berättelsen för jag tycker tjejen verkar så skum. Men istället snor Annie den och använder den som "hennes" berättelse på lektionen i skådespeleri. Bad, bad, bad.

Och Matt Lanter, som spelar nya killen Liam Court, jag säger bara; Olala! Hot like hell or what!? Good bye Ethan! ;) Tack och lov att han är med flera avsnitt till för han vill jag verkligen se mer av! Hoppas på han och Naomi nu, även fast dom kanske fick en liten tuff start..

Haha och hur kan man bara inte älska Silver alltså? Det skönaste är när hon sitter i baren och helt plötsligt blir britt. Enlig henne så låter man så vuxen med den accenten ;) Fast dedär med tatueringen var väl att ta i litegrann, börjar nästan blir rädd :o Och efter idag, får vi även vänta på nästa avsnitt av 90210 också.. 31 mars för att vara exakt. Buhu..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch hatar dessa jävla upperhåll!

Vad fan ska man se nästa vecka då det är lov då? :S

2009-02-11 @ 19:25:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: angelina

sern fram emot detta avsnittet! :)

2009-02-11 @ 19:56:11
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0