walking in a winter wonderland


Jag är ÄNTLIGEN klar med rapporten! Hela 19 sidor blev det och tycker den blev hyffsat bra med tanke på att jag började med den för 3 dagar sen! Och det är också anledningen till den stora bristen på uppdatering hära. Men jag får skylla mig själv när jag sparar allt till sista minuten..

Nu har det snöat för fullt här hemma. Det är vitt (nästan) överallt och nu börjar julkänslorna dyka upp sakta men säkert. Dock är det så kallt att man inte vill sticka ut näsan genom dörren.. Idag öppnade jag kl 9:00 och slutade 15:00. Otroligt skön dag med lagomt mycket folk. Och imorgon är sista skoldagen för år 2009 (!!) Denna termin har verkligen rusat förbi, det märker man nu när man börjar bli klar med allt. Men jullovet är verkligen efterlängtat. Nu ska belöna mig med en kopp thé, saffrans bulla och ett x antal avsnitt av SATC.

PS. Om en vecka kommer tomten! Helt galet :o

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gott med Saffransbullar och SATC :)

2009-12-17 @ 23:02:29
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: jaa :) <3

2009-12-18 @ 16:17:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0