i'm dreaming of a white christmas


Jag är helt exhausted! Har jobbat från 10-19 idag så jag hoppar nog i säng närsomhelst eftersom jag har ett lång pass även imorgon. Får hoppas jag hinner förbi banken imorgon under lunchen och hämta ut mitt ID. We will see.

Annars då.. Idag är det dan före dan före doppare dan och julkänslorna börjar smyga sig på. Det var väl på tiden! Jag kommer att spendera julafton hos min moster med släkten från mammas sida i varje fall. Först jobbar jag till två dock. Men det blir nog bra, har sagt att så länge jag hinner hem till Kalle anka så är jag nöjd! När jag kom hem från jobbet idag hittade jag även ett sött julkort från Viktoria i brevlådan! Tack sötan :)

Nu ska jag ta mig en varm dusch och slänga i mig flingor och fil. Sen kryper jag nog ner till säng och läser en stund. Ska bli gudomligt skönt! Natti natt.

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låter som en bra dag.Vad duktig du är som jobbar :)

Jag ska också spendera julafton hos min Moster och släkten från mammas sida,en del av dom :)



Heh det var så lite så gullunge,det har åkt många mil :) <3

2009-12-22 @ 23:09:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

God Jul <3

Hoppas du får en underbar julafton gumman :)

2009-12-24 @ 10:24:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0