"i honestly don't know how to live without you"


New moon var lika bra andra gången, om inte bättre.. Känslorna svallade över, precis som förra gången. Pure magic <3

Idag efter skolan tog jag mig äntligen i kragen och fotade mig eftersom jag måste skaffa nytt leg. Bilderna blev väl si så där. Ser lite tjurig ut kanske. Får ta och fixa person bevis och sånt imorgon för det hann jag inte med idag. Annars så fick jag ett roligt samtal av min frisör idag också, sist jag var där lämnade jag mitt namn och mobilnr för att vara med i utlottningen av en klippning och jag vann! Ganska kul eftersom jag aldrig brukar ha turen att vinna nåt överhuvudtaget. Se där!

Nu ska jag däremot krypa till kojs och dra igång första avsnittet av årets julkalender & öppna min första lucka i chokladkalendern.. Hehe.. Vissa saker växer man aldrig ifrån.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så roligt att du vann vännen :)

hehe jag har också en julkalender,eller rättare sagt två.En choklad och en bingolotts julkalender :)

2009-12-01 @ 22:27:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

åh! jag längtar till imorn när jag kan se den på bio igen! <3 tills dess får jag nöja mej med en kass cam-version! ;)



svar: tack så mycket söting! <3

2009-12-02 @ 12:03:18
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Freja

NEW MOOOOON! jag måste se den igen snart :)

2009-12-03 @ 10:49:52
URL: http://blessmysoul.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0