you and i will be a tough act to follow



Jag är en dålig bloggerska. Jag vet! 5 dagar sen mitt sista inlägg.. Men jag har varit så otroligt less på att sitta framför denhär dumburken och bloggen lockar tyvärr inte lika mycket som den gjorde förut. Sorry guys. Helgen har bjudit på trevligheter. För det mesta iallafall. Nu är Lulekalaset 2009 förbi och om 9 dagar drar jag till stockholm. Me likey!

Well nu tänkte jag faktiskt dra igång en film. Fick harry potter and the chamber of secrets med aftonbladet idag så blev sugen på att se den för jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag såg den. Måste vara år sen :o Men först ska jag dela med mig av lite smaskiga new moon bilder. Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul att få se ett nytt inlägg ifrån dig var ju länge sedan ju,för länge sedan men du ska inte känna press för läsarna eller åtminsone jag kommer att kika in i bloggen varje dag i fortsättningen fast du inte bloggar för läser den iallafall varje dag :)

2009-08-03 @ 23:50:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0