put my hands up, they're playing my song


Jahapp snart är det dags att krypa till kojs. Imorgon far jag till skolan inför mitt sista år på gymnasiet. Känner mig inte alls på hugget alls och har ingen aning hur jag ska ta mig upp imorgon. Har inte vänt tillbaka dygnet ännu. uugh..

Såå.. vad har jag pysslat med idag. For till eva en sväng och färgade hennes hår och fikade eftersom tobias fyller år på tisdag. Inte mycket mer än det faktiskt. Har legat hemma och kurera mig eftersom jag inte är så sugen på att starta skolåret sjuk igen. Nu ska jag ta min ipod och lägga mig i sängen o lyssna på new moon innan jag släcker för kvällen.

paramore - crush crush crush

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0