make it or break it


Idag har jag haft en sån förjävlig mensvärk att jag legat i sängen hela dagen. Och då menar jag hela dagen. Känner mig riktigt sådär tipp topp fräsch.. Skulle ha börjat min första teorilektion idag men tyckte inte det riktigt lät som en bra idé idag helt enkelt. Nåja ny dag och nya tag imorgon!

Så idag har jag börjat små kika på nya serien från ABC family - Make it or break it. Ännu en serie från deras sida som jag fastnat för. And all the boys look nice.. I mean.. REALLY NICE. Så ögongodis finns det då gott om folket.

Hade faktiskt tänkt mig att strax krypa till kojs. Har haft ett Harry potter bok maraton de senaste dagarna och idag läste jag ut tredje boken. Så tänkte faktiskt börja med fjärde ikväll. När jag väl börjat läsa, kan jag inte sluta. Så det lär bli en lång natt.

Kommentarer
Postat av: maria

svar: tack så mycket vännen! <3 röntgen såg bra ut så syster får förhoppningsvis komma hem idag, så det är ju bra! :)

2009-08-05 @ 08:40:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Serien är riktigt bra och ögongodis finns det gott om,oh Yes ;D

2009-08-05 @ 14:42:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0