la - la land


Sandra är här på besök hos mig just nu, hon kom igår eftermiddag. Idag har vi inte gjort annat än att slöa sen vi kom från skolan och sovit några timmar. Strax ska vi dra igång en film o snaska lite gott. Myss :]

Så imorgon kör praktiken igång. Och jag ser faktiskt framemot den. Ska bli kul o få komma tillbaka till det härliga gänget på ur & penn, i år kommer man bli mer som en i personalen eftersom det blir att jag kommer vara där två dagar hela läsåret. Nåja nu ska vi spåna på vad vi ska kolla på för film, är sugen på en typisk high-school film. Lutar åt she's the man! ;]

inna - hot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa filmen!!



+älskar din blogg!!:D

2009-08-26 @ 19:22:16
Postat av: Viktoria

She's the man är så himla bra :)

2009-08-26 @ 21:03:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0