forbidden to remember, terrified to forget..


Sitter fortfarande och dregglar över de galet snygga bilderna som släppts på volturi. November börjar närma sig sakta men säkert - även min 18 års dag.. Och bara sju dagar efter den så är det dags för new moon premiären.

Praktiken idag gick bra, blev en mjukstart. Tjugo i två satt jag på bussen hem, med världens huvudvärk. Väntar bara på att förkylningen ska dyka upp nu, hatar dom här dagarna precis innan för det är nästan då kroppen känns som värst av någon konstig anledning. Iallafall min.

Jahapp annars då.. Har nyss tagit en varm dusch så tänkte göra lite the o sen tänkte jag dra igång factory girl, har hört att den ska vara bra.

yiruma - the river flows in you

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch vad tråkigt om du blir förkyld.Var lite snorig tidigare idag men inte längre.



Roligt att finaste Nathalie blir 18 snart :D

2009-08-27 @ 22:08:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Skoja inte :D

2009-08-27 @ 22:11:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0