When you look me in the eyes


Sunday, again. Another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end. Hähä lägg märke till citaet. Nu är snart helgen slut och back to business. Har varit en lugn helg vilket har varit väldigt skönt. Idag är det ett otroligt bra väder ute. Farmor och farfar var hit en sväng och vi satt ute i solen och grillade korv till lunch. Och jag har även hunnit med en långpromenad i finvädret. På med brillorna och Eclipse i öronen. 6 km blev det idag, hurtig jag känner mig!

Imorgon börjar jag min sista vecka på Ur & penn för denna gång. Känns tråkigt, men samtidigt ser jag framemot att få en veckas lov. Men jag får ju återvända i sommar + i trean så är ju inte riktigt slut ännu! Idag behöver jag ta i tu med mitt rum, så vi får väl se hur det går. Annars ska jag lägga in färg i mammas hår och bara ta det lugnt. Ha en fortsatt trevlig dag, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag gumman :) <3

2009-04-05 @ 15:43:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0