Thank god it's friday!


Äntligen fredag. Kände att jag behöver helg för idag har jag varit en aning less. Efter praktiken strosade jag runt på stan i en timme sen mötte jag upp min farmor och farfar, mina fastrar, mami och papi för middag på Waldorf. Dagens höjdpunkt! Till förrätt blev det vitlöksbröd med aioli sen käkade jag friterad biff i tomat&vitlökssås. As gott!

Om jag ska vara helt ärlig har jag ingen blogglust idag heller. Känner mig helt trött och slut och vet knappt vad jag ska skriva. Men lite ska jag försöka skrapa ihop åt er. Ikväll tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt, kika lite på hockeyn som är på tv och även några avsnitt av The Hills.

Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag och kväll :)

Och prata med mig massor hoppas jag? :) <3

2009-04-03 @ 20:08:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0