See you at the club


Nu är jag hemma efter en shoppingruna på stan och storheden med mami o moster. Med mig hem fick jag äntligen min jeansjacka, en topp, en ny mascara och mina skor har även landat från skopunkten! Stövlarna satt perfekt men de andra två jag beställde är jag osäker på, de satt inte alls skönt på foten så tror jag skickar tillbaka dem o kollar efter nå pumps här istället. Blir nog lättast så istället för att skicka returer och byta storlekar.

Nationella idag gick väl hyffsat bra hoppas jag. Vi skulle skriva om hur datorer påverkar samhället och för o nackdelar typ. Jag valde att skriva om för o nackdelarna. Skrev iallafall en hel del så nu är det bara vänta att se. Skönt att vi har writing bortgjort nu iaf. Om ett tag ska vi väl förhoppningsvis äta middag o efter det ska jag fara till sunderbyn o vara med tjejerna hos amanda! Lär bli en toppen kväll :)

Ni får ha en jätte bra fredagskväll. Vi hörs senare of course! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag :)

och låter som du får en super trevlig kväll,Kommer sakna dig <3

Svar: ja det tycker jag med :)

2009-04-24 @ 17:03:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: thomas

måste vara en familje grej de där med o köpa o byta o ha sig hoppas Lova inte blir lika dan... men o andra sidan så om hon blir som er ska jag inte klaga! hoppas mamma pröjsa allt ha de bäst..

2009-04-24 @ 19:38:18
Postat av: Viktoria

Svar:Aw tack sötnooos :)

Aw Har saknat dig med <3

2009-04-26 @ 18:13:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0