Saturday


Idag är det lördag och jag är bara hemma och gör inte ett skit. Vilket känns skönt idag för är helt slut. Imorse steg jag upp efter tio tiden och gjorde mig frukost sen gick jag ut och promenerade. Annars har jag inte gjort något speciellt. Min moster & frank var förbi här en sväng och även mina kusiner från kalix har varit på besök.

Om en stund ska vi äta sushi sen tänkte jag lägga mig i sängen och glo på The hills tänkte jag. Måste även ta tag i att dammsuga mitt rum. Om det blir idag eller imorgon får jag se. Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag gumman :) <3

2009-04-04 @ 21:36:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0