I wish it would be that good


Trött är jag idag. Och risig. Blev hemma från praktiken idag eftersom min kropp spökar och har sig, vilket resulterar i att jag inte kommer göra ett skit idag. Har iallafall varit lite duktig och röjt upp i mitt rum idag så det inte ser ut som ett bombnedslag. + att man slipper höra mammas gnäll. Hihi!

Nu ska jag ta min isvatten och fruktsallad med mig till sängen och kolla på tv. Ser att de sänder GG nu och sedan Gilmore girls. Sen måste jag bara nämna att ikväll sänder de första avsnittet av The Hills säsong 5. Me like! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mysig dag,tråkigt att du inte mådde bra idag.

Kan behövas en hemma dag ibland för att vila upp sig om man inte mår helt bra.

<3

2009-04-06 @ 18:05:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0