Going all the way


Torsdagen är överströkad och imorgon är det helg, gode skönt! Dock så ska jag skriva nationella i engelska imorgon. Writing och hearing är det som gäller. Så ikväll blir det att ladda upp och få sig en bra nattsömn så hjärnan fungerar som den ska imorgon.

Idag har det varit kanon väder här, de fina vädret verkar hålla i sig. Peppar peppar. Ska inte säga för mycket för de är lätt att de vänder här uppe. Riktigt glassväder har det varit och då har man varit så smart att lämna kortet hemma. Men som gab säger "då var det inte meningen att du skulle ha någon glass". I guess you're right about that! Satt en stund ute på altan när jag kom hem och glassade i solen, var skönt.

Annars så har jag hunnit kika på veckans 90210 och tänkte lägga mig och kika på One tree hill också som jag inte alls hunnit. Har tappat suget för serien - igen.. Nå that's about it! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag :)Lycka till med provet du kommer klara det galant gumman i know it :)

2009-04-23 @ 19:58:27
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0