Glad påsk!


Då var praktiken slut för denna gång. Var blandade känslor när jag gick därifrån. Kändes både skönt att få lov men samtidigt otroligt tråkigt att jag nu ska återvända till skolan. Blö! Har haft en väldigt bra tid på Ur & penn iaf och personalen är verkligen världens goaste!

Idag är det skärtorsdag och början på påskledigheten. Mysigt! Har fått mig ett påskägg av mina föräldrar med lite smått och gott i och imorgon kommer sandra hit! Saknar min tokstolle till vän. Planerna vi har inför helgen är inte särskilt höga. Imorgon ska vi till mostersjobb och sola, bada osv. Så det kommer nog bli en bra helg. Och i veckan sticker vi tillbaka upp till henne i övertorneå.

Denna torsdagskväll ska jag ägna mig åt.. absolut ingenting! Tänkte fixa ut twilight på dvd tills jag får hem min egna (bara 20dagar kvar nu!!!!) och mysa framför den ikväll. Ska försöka få mami att se den med mig, hihi! Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa och GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: maria

svar: tack så mycket! :) <3



glad påsk på dej! :)

2009-04-09 @ 20:26:35
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag och du kommer få en mysig helg :)



Glad Påsk sötnos! :) <3

2009-04-09 @ 21:14:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0