Forks high location in Vancouver


Bild lånad av: Newmoonmovie

En tjej som bor i Kanada har skrivit och berättat att de kommer filma scenerna i Forks high på hennes skola i Vancouver. De har stoppat upp flaggor längst fönsterna precis som i första filmen och sedan stoppat upp en tröja i ett trofeskåp där det står "Forks high" på men som dom snabbt gömde igen för att hålla det under tystnad så länge som möjligt.. Hur dom nu tänkt lyckas med det, haha! Så här har ni bilderna hur Forks high kommer att se ut i kommande New moon! Bara 229 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: maria

svar: ohja, det är hon verkligen! första gången jag läste "hur kär får man bli?" vart jag alldeles förundrad efteråt. jag hade liksom aldrig läst något liknande innan. galet bra är hon! :)

2009-04-05 @ 17:21:55
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0