Alive

Sweeties, jag är just nu på besök i övertorneå vilket innebär att det blir snålt med uppdateringar från mig denna vecka! Tänkte bara kika in snabbt och säga att jag lever nu när jag har chansen. Sandra & jag har idag promenerat upp för deras  slalom backe (ruskola backen) och grillat, solat, kört skoter med hennes familj osv. Nerför fick sandra & jag för oss att vi skulle ta madrassen vilket slutade med en nära döden upplevelse. Kommer inte ihåg när jag varit så rädd sist. Well I´m alive - omplåstrad lite här och var.

I´m back in buisness soon! Ha det så bra tillsdess. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Roligt att du kunde slänga in ett litet inlägg gumman,i miss you.<3

Skönt att du har det bra,du får vara rädd om dig så det inte blir fler nära döden turer gumman :) <3

2009-04-15 @ 17:22:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0