Why can't I

Idag blev det att vara hemma från skolan, så blev inte att vara i skolan en hela veckan denna vecka heller som jag tänkt. Har fortfarande ont i halsen så äter sånahär halstabletter från apoteket som gör att halsen domnar ett tag. Skönt å slippa dendär smärtan för åtminstone en halvtimme, synd att man bara får äta 3 per dag. Sitter och kikar igenom min bilddagbok som jag inte varit aktiv på sen i Maj typ? :O Hittade en massa svammel och bl a en massa svammel från min och Amandas sida mitt i natten typ. Miss the old times <3 

Nu tänkte jag se på Greys anatomy ett tag, tänkte börja om från säsong 1 eftersom det inte verkar vara nåt intressant på tv överhuvudtaget. Så då är det väl som vanligt. Längtar tills Desperate Housewives & Greys Anatomy sätter igång igen. På söndag börjar iaf Andra Avenyn igen, ska bli kul å se om andra säsongen blir lika bra som den första. Peace ouut



Hittade ett sjukt inlägg från BD som jag bara var tvungen å lägga upp;

"amanda ville inte vara med på denna bild, jävla gris!

just nu ligger vi och chillar biffen i hennes stora 1.20 säng.. hm, man rymms väldigt bra här - vi två. då vet ni, hon har ett svart luddigt överkast med två vita luddiga kuddar. de är allt bra luddigt. hm. nu ska jag försöka komma på nå att skriva, vilket inte går så bra. huja john blund kommer snart på besökiii känner jag för jag vet knappt vad jag snackar om längre..... heipia

släng kyssar från sunderbyn"






Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha, saknar också old times <3

2008-09-17 @ 23:01:51
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0