Snodde ett test av Larsälvan

Hur gammal är du om fem år?

22

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Sandra

Hur lång är du?

163 cm typ.. hihi

Vilken är den senaste filmen du sett?

Monster till svärmor (min favorit ;)

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?

Min sötnos! :)

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Skulle du komma till mig ikväll? ;)"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror lite på vem det är, men sms är typ skönast
Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

När såg du senast din mamma?

För en kvart sen kanske?
Vilken ögonfärg har du?

Is blåa

När vaknade du i dag?

08.20 !! ;)
Vilken är din favoritjulsång?

All I want for christmas

Vilken är din favoritplats?

Sängen

Vilken plats föredrar du minst?

Skooolan

Var tror du att du befinner dig om tio år?

Mkt bra fråga, höhö

Vad skrämde dig om natten som barn?

Monster under sängen

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

BOMAN

Hur stor är din säng?

120 cm bred.

Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

Sover du med eller utan kläder på dig?

Trosa å linne

Hur många kuddar har du i sängen?

2.

Hur många landskap har du bott i?

Norr jävla kall botten

Vilka städer har du bott i?

Luleå.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor

Är du social?

Jo det tror jag väl?

Vilken är din favoritglass?

ROCKY ROAD

Vilken är din favoritefterrätt?

Kanelbullar

Tycker du om kinamat?

Oh yes baby

Tycker du om kaffe?

NÅ NÄ

Vad dricker du till frukost?

Juice eller Oboy

Sover du på någon särskild sida?

Ne jag leker tarzan
Kan du spela poker?

Bluff poker :D

Tycker du om att mysa/kela?

Joo :)

Är du en beroendemänniska?

Njaa det tror jag inte

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Eh.......... du?

Vill du ha barn?

Ja det vill jag!
Kan du några andra språk än svenska?
English

Har du någonsin åkt ambulans?

Nopes

Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet

Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och mat dock

Äger du dyrbara smycken?

Jo några få

Vilket är ditt favoritprogram på tv?

ONE TREE HILL IN MY HEART

Kan du rulla med tungan?
Johooru tänk för att jag kan det
Vem är den roligaste människan du känner?

Mig själv? Dah

Sover du med gosedjur?
Nopes

Vad har du för ringsignal?

Lady Gaga - Just dance

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

På vinden säkert

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mina panties

Flirtar du mycket?

Nje

Kan du byta olja på bilen?

Nja, tror inte det.. Visst har jag sett när folk har gjort det men jag tror inte jag skulle klara det själv.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej

Vilken var den senaste boken du läste?

När jag hör din röst

Läser du dagstidningen?

Brukar bläddra igenom medans jag äter frukost.

Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

Dansar du i bilen?

men självklart

Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
text på engelskan
När var du i kyrkan senast?

I somras

Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Yvonne

Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Har typ aldrig campat :o

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hemlis ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0