I´m still a rockstar

Idag har jag faktiskt lyckats ta mig till skolan, tro det eller ej! Men vet inte om det var det roligaste precis när lärarna gnäller om hur mycket man missat och bla bla bla bla. Usch vill bara lägga ner hela skolan och sova i några år, det är väl okej?!
 
Vi hade även skolfoto till katalogen idag, sådär super kul att man visste om något också. Nåja fotografen var snäll och vi fick kolla på bilderna å godkänna dom. Lite ovanligt för det har aldrig hänt förut :O Gick på stan med Sandra och Gabriella (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNYGGING) en stund tills bussen gick å när jag kom hem gjorde jag mig bullens som snabb "middag" eftersom jag skulle iväg med kvart i 5 bussen till stan igen och möta Johanna. Bra som jag är så missade jag bussen, men dock så var det inte för att jag var sölig utan det stod olika tider på internet och i busskuren. Nåja shit happens så pappa fick skjutsa in mig till stan. Mötte upp Johanna och vi gick på bio och kikade på Patrik 1,5. Bra film faktiskt, skrattade en hel del. Nu ska jag tanka in lite ny musik på mobilen sen kolla ett avsnitt av Prison Break. Ciaoo

.... JÄÄÄÄÄVLA LULEÅ HOCKEY BÖRJA VINN NÅNGÅNG INNAN JAG FÅR SPADEEER!!!! :(

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0