Det går bra nu ;)

Kom just hem från Coop Arena, har varit och kikat när Luleå Hockey J20 spelade mot Mora. Dom vann med 3-0 :) Tur att det går bra för något Luleå lag iaf. Host.. Idag for jag på stan med mamma en sväng, kände att jag behövde komma ut i friska luften. Blir galen av att bara sitta här hemma. Med mig hem fick jag en ny mascara, en ny parfym (min efterlängtade britney fantasy) och hårgrejer. Så jag e nöjd! Sen for vi och storhandlade och det blev dock lite tungt där i slutet, sjukt hur fort min energi sjunker från 100 till 0 på bara någon timme. När vi kom hem la jag mig på soffan ett tag sen kom Marie en bekant till oss förbi med en långhårig Chihuahua (eller hur man nu stavar) som hon försöker få oss att köpa. Fy fasen vad söt säger jag bara, kärlek vid första ögonkastet! Så liten och pluttig och sjukt glad liten valp som då även kostar där efter. 20 000 kr. Det svider ju inte liiite.

Nu tänkte jag lägga mig och se Veronica Mars en stund sen blir det nog sängen för mig, så ser min fredag kväll ut! Ha en trevlig kväll allihopa. puss och kram.




Carisma, bara 8 veckor gammal!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0