Decode

Ska strax kika på veckans One tree hill som visades i tisdags i USA. Konstigt att både Gossip Girl och 90210 har uppehåll till Januari (!!!!!!) och inte visade något avsnitt i veckan men One tree hill gjorde det? Wierd. Jaja jag klagar inte :) Håller på tanka hem en massa musik, bl a musik från Twilight. Som jag ännu en gång var och såg igår. Haha! Gab var sugen att se filmen och ville ha med mig och inte tackar jag nej till det inte. Johanna hängde också på eftersom vi gnällt om dendär filmen ända sen vi såg den i fredags. Och den blev inte sämre för att vi såg den en till gång, snarare tvärtom.. 

 

Efter skolan idag gick Gab och jag på stan en sväng, mest för att fördriva tiden tills min buss gick. Var sjuk trött när jag väl satt mig i bussen och var så dimmigt och mörkt att jag somnade. Haha höll nästan på att åka förbi min egen hållplats. Förvånar mig inte när det gäller virriga mig. Håller även på att packa lite smått också inför Stockholm. Hoppas att det inte blir nå förseningar med flyget imorgon och att vädret håller i sig. Lova skulle vara ledig från dagis imorgon också så vi ska fara och handla osånt dära :) Får se om jag åker till Isabell en sväng ikväll, vi hade planerat att vi skulle hitta på något skoj. Beror på om jag hinner för har så jäkla mycket att göra så egentligen har jag inte ens tid å sitta hära. Men jag har inte energi till ett skit! Nåja nu ska jag sluta gnälla ska kika på One tree hill sen blir det att ta i tu med Samhällsen. One word: BLÖ!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0