Stockholm

Syster och jag håller på att göra Pannacotta till middagen ikväll, men tog en paus nu medans vi väntar på att Thomas ska komma hem med mer grädde. Hon fyllde år i torsdags så det blir stormiddag ikväll!

Ska kort sammanfatta de här dagarna; Jag kom hit vid halv 12 tiden i torsdags och syster kom och hämtade mig från Arlanda så vi for och handlade lite. Blev lunch på Rotebro grillen och sen tog vi det bara lugnt här hemma. Thomas bror, mamma och Kenta kom hit på kvällen så vi fikade tårta osånt. Igår har jag busat på med Lova hela dagen, hon fick vara ledig från dagis, så vi for på Maxi Ica och storhandlade till ikväll. På kvällen så kollade vi Idol, syrran och jag hann även ner till Infra city och sola lite, spelade Besserwisser och käkade Ben and Jerrys! Var helt slut när jag skulle gå och lägga mig så blev en tidig kväll.

Nu ska jag gå och göra mig färdig sen ska jag iväg en sväng!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

För att Ingemars och Jennys lektion går bort pga av uppgifterna, du vet. Sen frågade vi Bengt om vi kunde få slippa hans lektion och vara lediga och kanske få nån uppgift och det fick vi. Dock ingen uppgift för att vi har kommit så långt med han! :)

2008-11-29 @ 20:02:53
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0