Never think

Hurt me before now, won´t hurt nomore now - not this time
You might do better messing with someone elses mind.

Idag har jag slöat på hela dagen, vilket oftast är det man gör på söndagar. Hade tänkt fara och kolla när Markus var i Smedjan och sjöng idag men ides inte så sov ett tag till. Helgen är slut och imorgon är det skola igen men vi slutar redan vid 12 så det ska bli skönt. Ska på stan en sväng å uträtta några ärenden också.

Veckan hoppas jag går fort, vill ha torsdag nu.

Nå nu ska jag gå och titta på Andra avenyn eftersom jag missade alla avsnitt från denhär veckan så jag hänger med idag. Sen får jag se vad jag ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0