Let it burn

Har precis käkat så sitter här mätt å belåten. Blev tacos idag, smaskens! :) Idag lyckades jag försova mig som vanligt.. Vet inte vad det är för fel asså, är typ för att jag är van att ha sovmorgon varjedag typ så jag orkar inte upp när det väl är dags att börja kvart över 8. På idrotten hade vi nå ergonomi grejs idag så hade packat ner idrottskläderna i stressen helt i önödan. Men det var ganska kul ändå. Vi svammlade bort det som vanligt men Staffan sa bara att det är bra att vi gör roligt av det!! ;) For runt å raceade med plintarna och lekte med bårarna. Nämde jag att vi går andra året på gymnasiet? Troligt alltså :P

Idag fick jag mig en ny vinterjacka, hittade äntligen någon som passade min smak. Annars hade det blivit höst jackan hela vintern. Och det hade ju varit varmt också.. Får se vad jag ska hitta på nu, funderar på att glo igenom One tree hill säsong 1 ett varv till. För kanske 10e gången? Och lika bra är det varje gång! Puss

Om 7 dagar fyller jag år hörrni, coolt va!?



Kommentarer
Postat av: gabi

nejmen, äre fin-bilden..................

2008-11-06 @ 18:10:30
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0