If I were a boy..

Har käkat alldeles nyss och väntar på att Gossip ska tanka klart och efter det blir det One tree hill och Ugly Betty. LOVE IT! Ungefär så kommer min kväll se ut och med en glasskål! Är helt slut i kroppen och skallen. Idag på varmköket gjorde vi Raggmunkar med fläsk å rårörda lingon. Jäkligt smarrigt faktiskt eftersom jag är helt galen i raggmunkar. Mormors i varjefall :) Men nog lyckades vi bra med dom ändå, right Gabi? ;)

Nu ska jag kika på Gossip sen tror jag att jag ska gå och basta faktiskt å göra hårinpackning osåntdära. Håret blir så äckligt efter man haft det i dendär mössan. Hejsvejs




 

Haha lite smarrigt ser det väl ändå ut att vara? ;)


 


Kommentarer
Postat av: Erica

Missade verkligen ingenting idag, inte vad det gäller mat. Raggmunkar är så vidrigt nathalie ;)

2008-11-11 @ 20:13:22
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi lyckades ! ;D

2008-11-11 @ 20:27:54
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0