Identity

Åh va trött jag är! Känns som att jag knappt fått någon sömn överhuvudtaget, haha jag Gab och Sandra testade telefonkonferans igår när man kan prata flera stycken samtidigt och kul var det! ;D Somnade strax efter 12 tiden typ när vi väl gav upp för att vi hade slut på energi. Så svammlade min käre vän Sandra om att vi inte hade engelska och inte någon praktisk marknadsföring heller vilket innebär att vi då skulle ha börjat halv 2 så då stänger jag av vibrationen på mobilen så jag inte ska bli störd och somnar. Jojo men då har jag ju inte tusen missade samtal och sms när jag vaknar på morgonen för då har vi tydligen lektion! Så klockan 11 ligger jag hemma å sussar som en sten fortfarande medans alla andra är i skolan sen kvart över 8, great ellerhur? Så jävla typiskt :P

Annars idag har jag inte gjort ett skit, var meningen att Sandra Gab och jag skulle gå å fika nånstans på stan och sätta igång med pluggandet till fetto provet vi har imorgon, men planera går ju. En annan sak är ju att genomföra det också! Som ni förstår blev det alltså ingenting av med det, utan nu sitter jag hära med en aning panik inför provet imorgon eftersom jag kan få se nu.. NOLL KOMMA NOLL NOLL! Wish me luck, för det kommer jag behöva säger jag bara. Är ledig på fredag så vi får se om jag följer med Sandra till Ötå imorgon.. Hm en annan sak att tänka över dära. Nu ska jag krypa till sängs å läsa lite i våran vackra Arbetsmiljöbok innan jag slocknar. Puss på den!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0