Gotta be somebody

Pratar med bögBoman i telefon och planerar inför helgens bravader. På fredagkväll blir det middag på Waldorf med mina nära å kära eftersom jag fyller år på torsdagen! Sen får vi se vad som händer ;)

Idag var skoldagen seeeeg... Like usual? Jovisst. Började halv 10 så blev att ta den tidiga bussen så umgicks med Frida Oja ett tag innan det var dags för Praktisk marknadsföring. Efter skolan gick Sandra å jag en sväng på stan å kikade runt sen tog vi bussen hem till henne och chillade på. Latade oss som faan! Mor kom och hämtade mig vid halv 4 tiden så då for vi å handlade lite middag och sen var det raka spåret hem. Trött å grinig var jag som fan och hungrig så mitt humör var inte det bästa om jag säger så. Tappade ett brödpaket som jag skulle hämta och blev så förbannad att jag hade lust å sätta mig ner och lipa. Joh, kul det hade varit å stöta på mig vid det tillfället! :) Nu ska jag fortsätta lyssna på Bomans flåsande i luren medans hon tittar på 2 1/2 men. Vilket jag också ska göra nu. Hare brao! hihihiihihih


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0