Brr it´s cold

Kallt som attans är det, både ute och inne. När jag gick från busshållplatsen idag höll jag på att halka ett antal ggr. Nu sitter jag och väntar på att mami ska komma hem med frukten, vi ska göra lite fruktsallad oså. Smet lite tidigare från sista lektionen idag för att hinna med bussen hem. Nu har jag fått sån huvudvärk igen att jag börjar fundera på om det är något fel med mina linser igen eftersom att det känns så konstigt i ögonen.

Nu är det spikat, jag åker till Stockholm den 27e och skönt utta helvete ska det bli att komma bort faktiskt. Syster fyller år och ska ha fest så ska vara hemma med Lova och busa på. Ska bli jätte mysigt :) Sen har jag andra planer på g som jag hoppas jag ska hinna med!

Ska gå och vila nu en stund innan jag ska börja med maten sen får jag se vad jag hittar på, måste börja sätta igång med Samhällsen som går otroligt trögt för mig, men kanske hinner jag klart det idag? Peppar peppar!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0