Break you

Luleå förlorade efter förlängning mot Timrå med 3-2. Åh vad irriterad jag är just nu.. Ingenting ska tydligen gå min väg idag märker jag.

Imorse hade jag tid hos tandläkaren halv 9 så mamma skjutsade dit mig kvart över 8 för att jag var ute i sista minuten som vanligt. Var på plats prick halv, hann inte ens fram till luckan å anmäla mig så ropade de upp mig. Usch gillar verkligen inte att gå till tandläkaren, tycker det borde ha växt bort under åren men det är fortfarande lite obehagligt. Inga hål hade jag som tur var, har aldrig lagat ett hål i hela mitt liv och hoppas det fortsätter så också.

Stressade som fan tillbaka till skolan för att jag inte skulle missa ännu en samhälls lektion men då är våran lärare tydligen inte ens där så då blev det ytterligare en håltimme denhär veckan. Visst ibland kan det vara skönt men jag föredrar nog ändå att börja tidigt och sluta tidigt.

Imorgon börjar jag 12 och har endast en lektion som kommer bestå av att titta film så det ska bli skönt. Sen ska jag o Johanna gå på stan en sväng och sen på kvällen blir det att gå och kolla på Twilight! Haha vi behöver ju inte berätta att vi haft nedräkning hela veckan ..


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0