Asshole

Har varit på ranten med mamma en sväng, var bl a och hämtade ut bio biljetter till Twilight premiären på fredag. For förbi Coop en sväng å hämtade Krilles hockeygrejer eftersom att han ska å dömma senare idag, sjukt äckligt å gräva i deras skåp som luktar apa. Fy fasen!

Igår var Johanna här en sväng och vi tittade på film, Dumpad. Haha as skön film asså :P Käkade lite gott sen surrade vi hela kvällen tills klockan blev alldeles för mycket och Johanna pyste hem i halkan o mörkret medans jag satte mig vid datorn en stund sen slocknade jag.

Vad jag ska göra nu har jag inte en susning om, typ ingenting. Får se om jag å Natta hittar på något eller om det blir att fara å kolla när bror dömmer. Nåja nu kila.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0