Advent.

Jahaoo då är man hemma igen. Var jätte jobbigt att åka men that´s life..

Flyget gick 20 över 12 så var uppe redan vid nio tiden och packade ihop litegrann. Lova och jag läste Bamse och fikade frukost sen städade jag lite i köket efter gårdagen. Taxin kom vid 11 tiden så behövde inte stressa. Nu tänkte jag sätta mig och kolla lite på Sunes jul och fixa mig något att käka. Magen kurrar. Imorgon är jag ledig dessutom, super skönt :) Vad som händer senare får jag se, ska ringa Larsälvan om ett tag och höra vad hon har för sig.

Fick inte så mycket med mig hem från Stockholm, hittade ingenting. Om man ser det från den ljusa sidan så sparade jag massa pengar iaf! Fick en parfym av syster som hon köpte när de skulle åka till Cran Canaria. Christina Aguilera Inspire. Efterlängtad har den varit, i love it!


                        


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0