Wherever you´ll go

Har precis bäddat ner mig och kikar på finalen mellan Manchester United - Chelsea. Men snart är det dax att byta kanal för Grey´s anatomy börjar alldeles strax.

Sandra å jag steg upp imorse vid halv 9, trötta som as så det tog ett tag att ta sig upp från sängen. Gjorde oss i ordning, käkade frukost och hann precis i tid till bussen. Skön dag har vi haft i skolan, förutom matten då. Usch vill bara spy åt den just nu, blöö! Slutade klockan 2 efter administrationen, där vi fick göra ett oförberettprov. Haha ska bli kul å se resultatet på fredag. Efter skolan for jag till Sandra å låg och slöade framför tvn, vilket gjorde att jag somnade medans Sandra hann ner till tvättstugan, laga sig mat osv. Klockan 4 drog jag mig hemmåt och käkade middag, blev snabbmat för mig eftersom pappa bestämt skulle göra palt även fast vi fått det till lunch på skolan. Resterande av dagen spenderades hos Sofie där vi sett på Stefan och Krister. Även då somnade jag, såg väl snuttar av filmen.

Imorgon har vi "klassfest" på Udden, grillning, kubb osv som gäller. Hoppas på bra väder! Nu kila.




Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0