All the lost souls

Är med Soffipropp just nu, ska fixa lite på ipoden sen ska vi lägga oss och sova en stund! :P Vi har slöat typ hela morgonen, pyste till henne nästan direkt efter jag vaknat och då gjorde vi oss varma mackor och gick och slog på en film. Slö söndagar måste vara min och Soffis specialare. Men lite hurtiga har vi ändå varit, tog en liten omväg hem till mig så vi skulle få oss en promenix. (Det är ju tur att alla inte riktigt vet hur långt det är mellan oss). Hoho, bäst att ladda upp sig för Andra avenyn!

Helgen har rullat på, igår var jag på stan med Frida en sväng. Vi gick och fikade på dagobert, kikade runt litegrann sen tog vi bussen till henne på Porsön. Poppade lite melodifestival låtar eftersom vi knappt hängt med överhuvudtaget så vi skulle ha lite koll till kvällen. Nog för att höjdpunkten är Björn meeeeen ;) Sen skjutsade hennes mamma oss till Rutvik och jag for hem och käkade lite och la mig och tittade film vilket slutade med att jag sov en timme ungefär. Sen pyste jag iväg till fröken Larsälv och kollade på melodifestivalen med dem. Kvällen slutade med att vi spelade spel sen pyste jag hemmåt och satte mig framför datorn sen var det sovdax. Så var det med det.

image19

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0