The tide

Nåjo, jag måste ju vara riktigt bra på att följa mina planer för dagen. Idag hade jag en massa ärenden som jag skulle uträtta och saker att göra. Men blev det någonting av det? Ikket! Hade sjukt ont i huvudet när jag kom hem från jobbet så det blev soffan direkt. Somnade och sov i ca 3 timmar. Ska bli grymt roligt att se när jag somnar ikväll! Sen när jag vaknade och käkade middag hade min familj dragit iväg och ingen buss gick det så kunde inte ta mig in till stan och fika heller. Surt! Och resultatet av det var att jag somnade ytterligare några timmar igen. Sen fick jag besök där efter sju så resten av kvällen har bestått av kortspel och en massa garv. Det var trevligt de också :) Idag började jag måla på fondväggen på fritids och snyggt blev det med rosa! Pojkarna var inte så nöjd med det och började med att de ville byta skola om det inte blev blått fort som ögat, men de får nöja sig med grönt i andra rummet i stället. Christoffer, Lars å jag satte oss och spelade Coco crazy i några timmar också och käkade glass. Har varit en slö dag med väldigt lite barn. Dock så känner jag att jag redan saknar mina klasskompisar och det har gått lite mer än 1 vecka av sommarlovet. Ajaj.

Nå ska gå ut med vovvarna en sväng nu sen tänkte jag slå på lite Full frys. Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0