Because you live

Ja då kanske det var dags att uppdatera hära, har inte riktigt haft någon ork senaste veckan att skriva något överhuvudtaget! Well, veckorna har rullat på fort. Skönt det :) Nu börjar denhär sista jobbveckan gå mot sitt slut, otroligt skönt. Imorgon blir det att måla klart de sista väggarna sen har vi inte mycket kvar att göra. På fredagen blir vi även bjuden ut på stan och äta lunch, det ska bli smarrigt det! 

Och vad ska man säga om vädret idag då? Usch så tråkigt och humöret blir inte bättre det heller. Vars tog sommaren vägen? Den har precis börjat tycker jag och de känns redan som att vi börjar gå mot hösten, mörkt å kallt :/ Usch! Nä får verkligen hoppas på bra väder till helgen för då är det Boden Alive med flickorna som gäller! Kommer nog bli grymt roligt, sen får man stå å titta lite på Ola också. Aldrig fel ;) Höhö! Nä vet ni idag blev det inte många rader, magen kurrar förfullt så tror jag ska pysa till köket en sväng å se om jag hittar mig något ätbart. Resterande kvällen kommer bestå av Sex and the city med mannagrynsgröt å mackor. Take care gummibear!




Kommentarer
Postat av: hihi

olaalaaa

2008-07-09 @ 22:20:56

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0